Saturday, June 26, 2010

Pagi yang sangat terang

Tepat jam 9.30 pagi, alarm yang aku set didalam fone kesayangan aku berbunyi.. Alamak.. Kenape lah da pagi.. Argh!! Perasaan malas nk bangun menghantui.. Mane tak nya.. Smalam tdo lewat dek sibok sangat nk tgk game spain sampai abis.. Adeh.. Sambil baring dlm keadaan mamai, aku capai telefon bimbit ku..

Kelihatan dua mesej.. Msj pertama biasalah, mesti dari nana a.k.a awek aku dan yg kedua ni lak luar biase sbb die jarang msj aku.. Msj 2 dari membe aku TOMOK.. Die tanye bile pc fair.. =.=".. Pc fair lambat lagi siak.. Excited la 2 nk bli brang komp.. Maklumlah baru bli komp.. Sedang asyik melayan telifon bimbit, tb2 second alarm berbunyi..

Da kol 10 a.m rupenya.. Aku xsiap lagi ni.. Masok keje kol 10 tp kol 10 aku still xmandi lagi.. Teroknye.. Lalu aku bergegas ke bilik air.. hmm.. Da selesai semuanya, so aku amik keputusan nk panaskan enjin moto jap.. Sambil memanaskan enjin moto, aku terpandang ke arah langit dan agak kebinggungan..

"Eh! ari ni xujan la", bisikku didalam hati.. Emm.. Xpenting kot. Hujan ke x, aku kene g keje gak.. Lalu aku mencapai helmet n jacket aku dan mulakan perjalanan ke tempat keje.. Sampai di tempat keje berkeja, aku singgah di kedai makan area aku keje untuk beli air NES O suam.. Wat bekal takot2 ngantuk..

Alhamdulillah ari ni xde pape masalah baik di rumah atau dalam perjalanan ke tempat keja.. Tp xtau la kalo2 aku de masalah kat tempat keje.. Mintak2 tak lah.. Ok la.. Aku nk start keje ni.. Tata~


No comments:

Post a Comment