Monday, January 17, 2011

Sem 2 2010/2011


Da lame rasa nya aku xupdate blog.. Bukan ape, aku bz skit.. Sem ni agak tight la.. Terbaik!

Sem ni iaitu 2 2010/2011 ni sangat berbeza dengan sem2 lepas.. Bawak 21 jam kredit + 6 jam lab.. PENAT DIE XINGAT.. =.=".. Da macam orang bekerja da.. G kelas kol 8 balik kol 5 o 6.. Tu pon kadang2 kene singgah Pusat Pelajar.. Klo dulu, abis kelas aku akan balik bilik.. Tp skang da xboleh.. sebab tanggungjawab aku sebagai Exco Media dan Publisiti Fakulti Ekologi.. Hehehe..

Memang name Exco 2 gah.. Tapi korang pernah pikir ke betapa beratnya jawatan 2.. Klo xmenghayati tugas yang diberi memang xberat.. Tapi bak kate orang tua-tua "cuba buat yang terbaik bile di beri peluang".. So aku try ikot ckp orang tua-tua.. Dorang lagi banyak makan garam! thats y orang tua ni banyak penyakit.. kihkihkih..

Selain daripada jadi Exco utk FEM, aku juga jadi fotographer sambilan untuk Persatuan Mahasiswa Fakulti Ekologi Manusia.. Memandangkan mereka dapat mengesan hobi aku yang suke mengambil gambar, mereka pon lantik la aku secara tak langsung.. Hehhe.. Sambil-sambil aku blaja ambil gambar.. Ye dak.. Bak kata pepatah "sambil menyelam tegok la sikit air tu".. Hehehhe..

Kat bawah ni adalah gambar muke-muke Exco FEM yang baru dilantik dan ada gak muke-muke mantan Exco FEM.. So go0d luck untuk semua!!



No comments:

Post a Comment